Page de couverture de No Complaints, No Lawsuits

No Complaints, No Lawsuits

The Eleven Guiding Principles of Quality Risk Management

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

No Complaints, No Lawsuits

Auteur(s): Hal Denton, Fiona Lally
Narrateur(s): Steven Brand
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 8,71 $

Acheter pour 8,71 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Today’s social media and non-stop news can destroy your organization’s reputation in a single day. Are you prepared?

If you haven’t integrated customer expectations into your risk management program, you’re exposed, even if you’ve done nothing wrong.

Quality risk management is an innovative approach to managing risk that combines elements of traditional risk management with quality management to reveal:

  • The full range of potential losses facing organizations today - from customer complaints to bell-ringing lawsuits, and
  • The real cause of all these losses - unmet expectations

No Complaints, No Lawsuits distills this approach into 11 guiding principles that can ensure that your risk management program is ready to meet today’s demands. These principles, which you can learn in a few hours, along with the implementation tips and key takeaways in this book, give you all you need to understand quality risk management and change your organization's approach to risk management forever.

©2018 Hal Denton, Fiona Lally (P)2018 Hal Denton, Fiona Lally
Assurance Développement commercial et entrepreneuriat Marketing et ventes Gestion des risques Entreprise

Ce que les auditeurs disent de No Complaints, No Lawsuits

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.