Page de couverture de Non-Obvious

Non-Obvious

How to Think Different, Curate Ideas & Predict the Future

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Non-Obvious

Auteur(s): Rohit Bhargava
Narrateur(s): Tom Zingarelli
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 18,92 $

Acheter pour 18,92 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

What do Disney, Bollywood, and "the Batkid" teach us about how to create celebrity experiences for our audiences? How can a vending machine inspire world peace? Can being imperfect make your business more marketable? Can a selfie improve one's confidence? When can addiction be a good thing?

The answers to these questions may not be all that obvious, and that's exactly the point. For the past four years, marketing expert and Georgetown University professor Rohit Bhargava has curated his best-selling list of "non-obvious" trends by asking the questions that most trend predictors miss. It's why his insights on future trends and the art of curating trends have been utilized by dozens of the biggest brands and organizations in the world.

In this newly updated fifth edition of Non-Obvious, discover what more than half a million others already have: how to use the power of non-obvious thinking to grow your business and make a bigger impact in the world.

©2015 Rohit Bhargava (P)2015 Tantor
Développement commercial et entrepreneuriat International Marketing et ventes Réussite personnelle Sciences sociales Drôle Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

"Insightful blend of visual thinking and business strategy." (Sunni Brown, author of Gamestorming)

Ce que les auditeurs disent de Non-Obvious

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.