Page de couverture de Not Knowing

Not Knowing

The Art of Turning Uncertainty into Opportunity

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Not Knowing

Auteur(s): Stephen D'Souza, Diana Renner
Narrateur(s): Russell Newton
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,00 $

Acheter pour 25,00 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Knowledge and expertise are highly valued in today's business world. These values are introduced at an early age by our education system, and at work, we are assessed based on what we know, on having the answers and solutions. Our need for certainty, to know what's going on, to have all the answers, exerts strong pressure in our lives. This award-winning book offers an alternative, contrarian approach to dealing with such pressures and to embrace "not knowing" rather than fearing it. The authors argue it is by "not knowing" that we in fact develop an exploratory mindset, and we discover, engage and create new ways to deal with business and management problems and issues. The book is supported by stories of individuals and the positive change they made in their lives through "not knowing." Solving new problems with old ways of thinking are no longer useful in the new world.

©2018 LID Publishing (P)2019 LID Publishing
Gestion et leadership Réussite personnelle Économie Entreprise Carrière
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Not Knowing

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.