Page de couverture de Overdeliver

Overdeliver

Build a Business for a Lifetime Playing the Long Game in Direct Response Marketing

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Overdeliver

Auteur(s): Brian Kurtz
Narrateur(s): Brian Kurtz
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 20,40 $

Acheter pour 20,40 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Marketing isn’t everything, according to Brian Kurtz. It’s the only thing.

If you have a vision or a mission in life, why not share it with millions instead of dozens? And while you are sharing it with as many people as possible and creating maximum impact, why not measure everything and make all of your marketing accountable? That’s what this book is all about.

In the world of direct marketing, Brian Kurtz has seen it all and done it all over almost four decades. And he lives by the philosophy, “Those who did it have a responsibility to teach it.” Here’s a small sample of what you’ll learn:

  • The four pillars of being extraordinary
  • The five principles of why “Original Source” matters
  • The seven characteristics that are present in every world class copywriter
  • Multiple ways to track the metrics that matter in every campaign and every medium, online and offline
  • Why customer service and fulfillment are marketing functions
  • That the most important capital you own has nothing to do with money
  • And much more

Whether you’re new to marketing or a seasoned pro, this book gives you a crystal-clear road map to grow your business, make more money, maximize your impact in your market, and love what you’re doing while you’re doing it. Kurtz takes you inside the craft to help you use all the tools at your disposal - from the intricate relationship between lists, offers, and copy, to continuity and creating lifetime value, to the critical importance of multichannel marketing and more - so you can succeed wildly, exceed all your expectations, and overdeliver every time.

©2019 Hay House (P)2019 Hay House
Commerce électronique Marketing et ventes Réussite personnelle Entreprise Direct Marketing
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Overdeliver

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    14
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    12
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    10
  • 4 étoiles
    2
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Amazing listen

If your in business for yourself, it's a must to listen to. I will take lots from this book and use in my businesses.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

1 personne a trouvé cela utile

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

This One Requires at Least 100 More ReReads

Brian has over delivered with sharing amd telling all. I need to pass through this book again, this time syncing up the audible listening with my hardcover copy so I can underscore valuable and applicable key concepts. Thank you Brian for this collection and gift.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

1 personne a trouvé cela utile