Page de couverture de Pay Attention!

Pay Attention!

How to Listen, Respond, and Profit from Customer Feedback

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Pay Attention!

Auteur(s): Ann Thomas, Jill Applegate
Narrateur(s): Tara Ochs
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 24,72 $

Acheter pour 24,72 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Make customer feedback work for your business.

Customers are speaking loud and clear through a myriad of mediums. Evidence shows that customers will no longer stand for the hurried and complacent service that has become the norm. They are looking for a positive, memorable experience. Organizations that provide that level of service will earn their loyalty. Customers base their decisions on nothing more than a positive or negative review of your product and/or service. Pay Attention! paves the way.

Your company wins when you:

  • Understand Customer Expectations
  • Embrace and implement The RATER Factors
  • Define who you are and what you offer
  • Become E.T.D.B.W. (Easy To Do Business With)
  • Connect with your audience in all mediums
  • React appropriately and respond immediately to customer feedback
  • Recover sincerely when things go wrong

All you need is to Pay Attention!

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2010 Performance Research Associates, Inc (P)2012 Gildan Media
Réussite personnelle Entreprise Marketing numérique

Ce que les auditeurs disent de Pay Attention!

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.