Page de couverture de Permission Marketing

Permission Marketing

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Permission Marketing

Auteur(s): Seth Godin
Narrateur(s): Seth Godin
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 14,56 $

Acheter pour 14,56 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

The man Business Week calls "the ultimate entrepreneur for the information age" explains "Permission Marketing" - the groundbreaking concept that enables marketers to shape their message so that consumers will willingly accept it. Does every single marketing effort you create encourage a learning relationship with your customers? Does it invite customers to "raise their hands" and start communicating? Do you have a permission database? Do you track the number of people who have given you permission to communicate with them? If consumers gave you permission to talk to them would you have anything to say? Have you developed a marketing curriculum to teach people about your products? Instead of annoying potential customers by interrupting their most coveted commodity - time - Permission Marketing offers consumers incentives to accept advertising voluntarily. Godin demonstrates how marketers are already profiting from this key new approach in all forms of media.©1999 by Seth Godin, All Rights Reserved (P)1999 Simon & Schuster, Inc., All Rights Reserved, SOUND IDEAS Is an Imprint of Simon & Schuster Audio Division, Simon & Schuster, Inc. Marketing et ventes Réussite personnelle
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Permission Marketing

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    13
  • 4 étoiles
    4
  • 3 étoiles
    5
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    8
  • 4 étoiles
    4
  • 3 étoiles
    4
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    8
  • 4 étoiles
    2
  • 3 étoiles
    6
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    3 out of 5 stars
  • Performance
    3 out of 5 stars
  • Histoire
    3 out of 5 stars

Outdated but useful

The studies are outdated but there is some key practices that are timeless, if you are looking for a book that tells you exactly what to do, I recommend you keep looking.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    4 out of 5 stars
  • Performance
    4 out of 5 stars
  • Histoire
    4 out of 5 stars

Jam packed full of nuggets and takeaways

Jam packed full of nuggets and takeaways. I will be listening to this book again and again.
Sentence Summary: Permission Marketing explains why nobody pays attention to TV commercials and flyers anymore, and shows you how in today’s crowded market, you can cheaply start a dialogue with your ideal customer, build a relationship over time and sell to them much more effectively.
Jeffrey (Jeff) C. Marr Keynote Speaker / Business Consultant

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.