Page de couverture de Restaurant & Bar Marketing

Restaurant & Bar Marketing

The No Bulls#it Guide to Improving Guest Counts

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Restaurant & Bar Marketing

Auteur(s): Erik Shellenberger
Narrateur(s): Erik Shellenberger
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 8,71 $

Acheter pour 8,71 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

The “experts” are lying to you.

A real, raw, and relevant look at the reality of marketing your bar or restaurant in today’s noisy online world. Learn why social media marketing has lost its effectiveness over the years and how content marketing can give you a simple, much-needed edge.

Master the "fishbowl vs. the ocean concept" and start increasing guest counts where the new customers are: Google, Tripadvisor, and Yelp - not social media. Do not listen to the “one size fits all” social media people who put their own best interests ahead of your restaurant’s success. Learn from my decade of corporate restaurant and bar marketing experience and my knowledge gained by simply asking the public how they decide where to eat and drink instead of guessing.

The marketing status quo of today is shockingly flawed, which is costing your business money. Living a lifetime in the trenches from dishwasher to corporate marketing director and everything in between, I’ve learned a few things about human nature and why we have to adapt and pivot instead of refusing to evolve.

This is how to improve guest counts and run a successful bar or restaurant.

©2018 Erik Shellenberger (P)2019 Erik Shellenberger
Marketing et ventes Réussite personnelle Éducation Restaurant Marketing numérique Entreprise Restaurant Marketing
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Restaurant & Bar Marketing

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    10
  • 4 étoiles
    2
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    6
  • 4 étoiles
    4
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    8
  • 4 étoiles
    2
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Excellent Book

Thanks Erik for writing outstanding book . Please check out Erik newly released book as well. It’s must read for all small business owners.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

love the story line and down to earth approac

great book for someone looking to get more out of marketing in the bar industry!

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Great industry read

I have been running our successful multi unit multi brand restaurant company for 30 years now. This is a great read for new and well seasoned operates.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.