Page de couverture de Rethinking Reputation

Rethinking Reputation

How PR Trumps Marketing and Advertising in the New Media World

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Rethinking Reputation

Auteur(s): Fraser P. Seitel, John Doorley
Narrateur(s): Sean Pratt
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 33,39 $

Acheter pour 33,39 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Good public relations is no longer just icing - it's a strategic imperative more important to your competitive success than even advertising or marketing. This is true whether you're a century-old multibillion-dollar corporation or a penniless startup.

In Rethinking Reputation, public relations guru Fraser Seitel and John Doorley, founder of the Academy for Communication Excellence and Leadership at Johnson & Johnson, examine a fascinating new set of case studies - including the BP oil spill and the launch of CitySlips - to glean the PR dos and don’ts for the new media world, covering both standard reputation maintenance and crisis management. They also show start-up companies and entrenched organizations how to use the power of word-of-mouth to jump-start business like never before. This is a wake-up call from two industry legends - for public relations professionals as well as entrepreneurs, CEOs, and anyone else tasked with representing their organization to the world.

These new media lessons include:

  • Remember that research is cheaper, and more critical, than ever.
  • Don't let the perfect be the enemy of the good - launch your idea before someone else does.
  • Don't get so excited about social media that you forget about traditional media.
  • In a crisis, you are never offstage.
  • Never lie, never whine, and never try to predict the future!

©2012 Fraser P. Seitel, John Doorley (P)2012 Gildan Media LLC
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Marketing et ventes Relations publiques Réussite personnelle Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

"A fun and educational discussion of building and protecting a reputation by two leaders in the field of public relations.... Lots of practical information for both building a business and living a life." ( Kirkus Reviews)

Ce que les auditeurs disent de Rethinking Reputation

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    0
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    4 out of 5 stars
  • Performance
    4 out of 5 stars
  • Histoire
    4 out of 5 stars

₩₩⁸=/5:%^440:%^%^% gtg 54vvttv5 and I tgvt

Good book, great for the first half but faded and got repetitive as it progressed. Many real life examples.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.