Page de couverture de Selling Value

Selling Value

How to Win More Deals at Higher Prices

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Selling Value

Auteur(s): Mark Stiving
Narrateur(s): Mark Stiving
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,00 $

Acheter pour 25,00 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Salespeople who understand value win more deals at higher prices.

Customers ask for discounts; salespeople try to say “no”, but they rarely succeed. Most know they’re supposed to sell value, but don’t know how. This book reveals how buyers discover value, and how salespeople can help.

Using real-world examples, Dr. Stiving maps out the math to quantify value, then shows you how to use it to justify your price. You’ll learn how to recognize the best prospects to spend time with, and who you can safely ignore. He tells you when it’s appropriate to talk about competitors, and when to avoid it. He spells out exactly how to resist when pressed to discount, and ways to claw back margin when you must.

Everyone in the company is either creating or destroying value, so in the final chapters, Mark challenges marketing and management to work together to create and articulate value, to make selling easier, and produce maximum customer impact.

So open your mind to a radically new way to sell: value.

©2022 Mark Stiving (P)2022 Mark Stiving
Marketing et ventes Réussite personnelle Carrière
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Selling Value

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.