Page de couverture de Selling with Noble Purpose (2nd Edition)

Selling with Noble Purpose (2nd Edition)

How to Drive Revenue and Do Work That Makes You Proud

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Selling with Noble Purpose (2nd Edition)

Auteur(s): Lisa Earle McLeod, Elizabeth Lotardo
Narrateur(s): Lisa Earle McLeod
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Since Selling with Noble Purpose was originally released in 2012, McLeod has spoken to thousands of salespeople and worked with more than 100 companies. The firms who have operationalized Selling with Noble Purpose have grown revenue, improved retention, and beaten formidable competitors to win their markets. The second edition of Selling with Noble Purpose is their story. It draws from the latest data, case studies, and psychological research to prove that Selling with Noble Purpose drives companies' revenue and makes employees happier, and it also explores how the business imperative of "purpose" has changed and transformed companies over the past eight years.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2020 Lisa Earle McLeod (P)2020 Gildan Media
Gestion et leadership Réussite personnelle Entreprise Carrière Emploi
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Selling with Noble Purpose (2nd Edition)

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    2
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 3.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    2
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    1
Histoire
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    2
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

life changing

This book is what every business owner, manager and employee needs to centre work in what matters most- serving the customer by joining your noble purpose with theirs for transformative results. a must read for anyone who works.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    2 out of 5 stars
  • Performance
    1 out of 5 stars
  • Histoire
    2 out of 5 stars

Not useful

This is a poor approach to increase sales. There is no holistic approach, is far from really offering a solution to higher sales. In this respect Theory of Constraints is by far a better use of your time. Do not waste your credits with this book.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.