Page de couverture de Setting the Table

Setting the Table

The Transforming Power of Hospitality in Business

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Setting the Table

Auteur(s): Danny Meyer
Narrateur(s): Danny Meyer
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 19,80 $

Acheter pour 19,80 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Danny Meyer started Union Square Cafe when he was 27, with a good idea and scant experience. He is now the CEO of one of the world's most dynamic restaurant organizations, one that includes 11 unique dining establishments, each at the top of its game. How did he do it? How has he consistently beaten the odds in one of the toughest trades around?

In this landmark book, Danny shares the lessons he learned while developing the winning recipe for his way of doing business � what he calls "Enlightened Hospitality". This innovative business philosophy emphasizes putting the power of hospitality to work in a new and counterintuitive way: the first and most important recipients of hospitality are the people who work for you. In descending order of priority, the next most important receivers of hospitality are guests, the community, suppliers, and investors. This way of setting priorities stands more traditional business models on their heads, but Danny considers it the foundation of every success he and his restaurants have had.

Full of behind-the-scenes history on the creation of Danny's most famous restaurants, and the anecdotes, advice, and lessons he has accumulated on his long and ecstatic journey to the top, Setting the Table is a treasure trove of innovative insights applicable to any business or organization.

©2006 Danny Meyer (P)2006 HarperCollins Publishers Inc.
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Entreprise Inspirant Restaurant
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

  • Audie Award Finalist, Non-fiction, Abridged, 2007

"This honest, modest book will appeal most to foodies and aspiring restaurateurs but also offers insight for entrepreneurs in any industry." (Publishers Weekly)

Ce que les auditeurs disent de Setting the Table

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    42
  • 4 étoiles
    15
  • 3 étoiles
    6
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    1
Performance
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    35
  • 4 étoiles
    7
  • 3 étoiles
    4
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    1
Histoire
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    34
  • 4 étoiles
    9
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    2

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    4 out of 5 stars
  • Performance
    4 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Great book but old old recordings

Felt like a Time Machine with the audio but the book and the info are great

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    4 out of 5 stars
  • Performance
    4 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

solid book.

Enjoyed on my ride to work. Would reccomend to entrepreneurs. setting the table will give a good understanding of how to approach the people around you in buisness.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Great!

I loved it. This book is a must for anyone working in the hospitality industry.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    4 out of 5 stars
  • Performance
    3 out of 5 stars
  • Histoire
    4 out of 5 stars

A tasty book if one like appetizers.

The book spent time telling about Danny's travels and ignited his passion. For a foodie who knows different dishes there would be nodding heads. For me it was for business advice in being in the food business. There is a thin line
in education and self promotion. The book came close. Still there are bookmarks to be made here to share with those who have passion for food.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars

Genuine and Valuable

As a Cafe owner, I find so much inspiration and great practical advice in this book. Danny Meyer seems genuine and genius and I'm grateful for the fact he's written down his experiences.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    3 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    2 out of 5 stars

the author is a kind soulful entrepreneur, but this story is out of touch with the majority.

The story is about how to navigate restaurant management with the right amount of pressure, kindness and goal setting. But in essence you can only get to this level with a massive social circle, and lots of clout with the banks. This man's sucess is the exception not the norm. but I appreciate the aspect of building a fine team, being kind and to trust your intuition about taking risks.
it's better than most restaurant industry books that are crass, filled with distasteful fritter and downright unclassy. This author is none of those.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.