Page de couverture de Social Innovation, Inc.

Social Innovation, Inc.

5 Strategies for Driving Business Growth through Social Change

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Social Innovation, Inc.

Auteur(s): Jason Saul
Narrateur(s): Mel Foster
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Could Wal-Mart offer a better solution to healthcare than Medicaid? Could GE help reduce global warming faster than the Kyoto protocol?

Social Innovation, Inc. declares a new era where companies profit from social change. Leading corporations like GE, Wellpoint, Travelers and Wal-Mart are transforming social responsibility into social innovation and revolutionizing the way we think about the role of business in society. Based on four years of measuring the social strategies of America's leading corporations, Jason Saul lays out the five strategies for social innovation and offers a practical roadmap for how to get started.

  • Explains the fundamental shift in the role of business in society, from social contract to social capital market
  • Identifies the 5 social innovation strategies: submarket products and services, social points of entry, pipeline talent, reverse lobbying, and emotive customer bonding
  • Offers step-by-step guidance for creating economic value through positive social change

Social Innovation, Inc. is about making social change work for the business, and in turn staying relevant in the new economy.

©2011 Jason Saul (P)2012 Gildan Media
Comportement organisationnel et travail Économie Entreprise Innovation
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Social Innovation, Inc.

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.