Gratuit avec l'essai de 30 jours

Extrait
  • Social Media Marketing

  • Strategies for Engaging and Converting Audiences (Marketing 360°: The Power of Modern Marketing)
  • Auteur(s): Maria Cesarini Viturino
  • Narrateur(s): Evie Epifano
  • Durée: 1 h et 41 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Social Media Marketing

Auteur(s): Maria Cesarini Viturino
Narrateur(s): Evie Epifano
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 8,71 $

Acheter pour 8,71 $

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Essential Guide to Social Media Marketing

Master the Main Digital Platforms

This guide is indispensable for marketing professionals, entrepreneurs, and students who seek to master the world of social media. With a detailed analysis of the main platforms - Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, and TikTok - this book teaches how to create attractive and effective content strategies.

Content and Engagement Strategies

Learn how to maximize engagement, manage communities, and effectively conduct digital advertising. Discover the best practices to reach and convert your audience using key metrics to measure the success of your campaigns.

Ethics and Privacy

In addition to innovative techniques, this guide explores crucial issues of ethics and privacy to ensure that your marketing practices are transparent and in compliance with regulations such as GDPR and LGPD.

Practical Resources

Filled with practical examples, case studies, and additional resources such as checklists and templates, this work is the definitive tool to maximize your impact on the ever-evolving digital platforms.

©2024 Maria Cesarini Viturino (P)2024 Maria Cesarini Viturino
activate_samplebutton_t1

Ce que les auditeurs disent de Social Media Marketing

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.