Page de couverture de Stop Complainers and Energy Drainers

Stop Complainers and Energy Drainers

How to Negotiate Work Drama to Get More Done

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Stop Complainers and Energy Drainers

Auteur(s): Linda Byars Swindling
Narrateur(s): Linda Byars Swindling
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 14,47 $

Acheter pour 14,47 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Turn constant complainers into productive contributors.

Constant complainers take up resources, time, and mental bandwidth in the workplace. When you change a culture of complainers to one of contributors, you boost morale, increase productivity, and promote effective communication. In short, you get more done with less drama. In Stop Complainers and Energy Drainers, workplace communication expert Linda Swindling shares her expertise in negotiating tough situations in the workplace. Discover how to influence others to accomplish your purpose. Stop Complainers and Energy Drainers uses scenarios, engaging questions, and survey results to provide strategies that can be implemented immediately.

  • Shows how to identify complainers and time drainers
  • Provides forms to help prepare for discussions, suggested language to show up powerfully, and encouragement to apply strategies
  • Offers concrete phrases and tactics to refocus a complainer and end unproductive conversations

Stop Complainers and Energy Drainers is research-driven and focused on how to identify as well as manage conversations with "venters", complainers, whiners, and energy drainers. With these guidelines for communication, you'll see powerful results, improved relationships, and increased confidence.

©2013 Linda Byars Swindling, JD, CSP (P)2013 Audible, Inc.
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Réussite personnelle Entreprise Carrière
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Stop Complainers and Energy Drainers

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.