Page de couverture de Storyscaping

Storyscaping

Stop Creating Ads, Start Creating Worlds

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Storyscaping

Auteur(s): Gaston Legorburu, Darren McColl
Narrateur(s): Tim Andres Pabon
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 31,16 $

Acheter pour 31,16 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

How to use powerful tools to engage customers with your brand

Marketers, technologists, and corporate leaders are looking for ways to more effectively connect consumers with their brand. Storyscapes introduces "storyscaping" as a way to create immersive experiences that solve the challenge of connecting brands and consumers. This book describes a powerful new approach to advertising and marketing for the digital age that involves using stories to design emotional and transactional experiences for customers, both online and offline. Each connection inspires engagement with another, so the brand becomes part of the customer's story. Authors Gaston Legorburu and Darren McColl explain how marketers can identify and define the core target audience segment, define your brand's purpose, understand the emotional desires of your consumers, and more.

  • Shows how to map how the consumer engages with the category and product/service
  • Explains how to develop an organizing idea and creative plan for an immersive storyscape experience
  • Defines the role of marketing channels around the organizing idea
  • Establishes how technology can be applied to the experience

Learn how to measure, optimize, and evolve the customer experience through the use of strong narratives that compel consumers to buy into your brand.

©2014 Gaston Legorburu and Darren McColl (P)2014 Gildan Media LLC
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Marketing et ventes Réussite personnelle Publicité Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Storyscaping

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    1
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.