Page de couverture de Straight Talk About ADHD in Girls

Straight Talk About ADHD in Girls

How to Help Your Daughter Thrive

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Straight Talk About ADHD in Girls

Auteur(s): Stephen P. Hinshaw PhD
Narrateur(s): Adam Verner
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Parenting a daughter with attention-deficit/hyperactivity disorder (ADHD) is no easy path—especially because of the myth that the disorder is rare to nonexistent in girls. From pioneering researcher Stephen P. Hinshaw, this empowering guide provides vital information and advice to help you understand and meet your daughter's needs. Dr. Hinshaw delivers up-to-date facts on what ADHD is, why symptoms often appear differently in girls than in boys, why girls with ADHD behave the way they do, how to get an accurate diagnosis, and what treatments are most effective. There is so much pressure on girls to be "perfect"—and for those with ADHD, it feels especially hard to measure up. Learn concrete steps you can take to support your daughter's success from preschool through high school and beyond, while nurturing her confidence and self-worth.

©2022 Stephen P. Hinshaw (P)2023 Tantor
Psychologie Relations Santé des enfants Santé mentale
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Straight Talk About ADHD in Girls

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.