Page de couverture de Strategy Maps

Strategy Maps

Converting Intangible Assets into Tangible Outcomes

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Strategy Maps

Auteur(s): Robert S. Kaplan, David P. Norton
Narrateur(s): Walter Dixon
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 27,83 $

Acheter pour 27,83 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

More than 20 years ago, Robert S. Kaplan and David P. Norton introduced the balanced scorecard, a revolutionary performance measurement system that allowed organizations to quantify intangible assets such as people, information, and customer relationships. Then, in The Strategy-Focused Organization, Kaplan and Norton showed how organizations achieved breakthrough performance with a management system that put the balanced scorecard into action.

Now, using their ongoing research with hundreds of balanced scorecard adopters across the globe, the authors have created a powerful new tool-the "strategy map"-that enables companies to describe the links between intangible assets and value creation with a clarity and precision never before possible. Kaplan and Norton argue that the most critical aspect of strategy - implementing it in a way that ensures sustained value creation-depends on managing four key internal processes: operations, customer relationships, innovation, and regulatory and social processes.

The authors show how companies can use strategy maps to link those processes to desired outcomes; evaluate, measure, and improve the processes most critical to success; and target investments in human, informational, and organizational capital.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2004 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2020 Gildan Media
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Investissement Entreprise Innovation Gestion de projet Service à la clientèle
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Strategy Maps

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    2
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    3
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    2
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    4 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    4 out of 5 stars

Very structured way to organize any organization

Great book, but challenging to follow as an audiobook, due to the tables and other info.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.