Page de couverture de Success Rate Marketing

Success Rate Marketing

How Small Businesses Can Leverage KPIs and Stop Losing Money

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Success Rate Marketing

Auteur(s): Brandon Doyle
Narrateur(s): Marshall Saunders
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 25,00 $

Acheter pour 25,00 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

To even the best business owners, marketing often feels like a big bet - the kind where you don’t know the odds or even what happens when you play. And a bad bet is dangerous for everyone. Marketing missteps for big companies go viral, but small businesses that waste money on a bad campaign or halfhearted ads might burn through their resources and sacrifice years of growth.

But what if you could turn marketing into an investment, rather than an expense or gamble?

In Success Rate Marketing: How Small Businesses Can Leverage KPIs and Stop Losing Money, you’ll learn how to build marketing best practices into the core of your company. Author Brandon Doyle takes you through marketing methods that actually offer a return on your investments and -most importantly - shows you how to measure their successes, so you can be sure you’re maximizing your results.

©2019 Brandon Doyle (P)2019 Brandon Doyle
Développement commercial et entrepreneuriat Marketing et ventes Réussite personnelle Entreprise Marketing numérique
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Success Rate Marketing

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.