Page de couverture de Summary of Influence (Marathi Edition)

Summary of Influence (Marathi Edition)

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Summary of Influence (Marathi Edition)

Auteur(s): Suhail Chagla, Amit Velankar - translator
Narrateur(s): Mandar Paranjpe
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 2,66 $

Acheter pour 2,66 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

This is a Marathi summary of the book 'Influence', written by Robert B. Cialdini.

Widely considered one of the greatest books on Psychology ever released, ""Influence: The Psychology of Persuasion"" is a deep dive into what makes people behave the way they do. Examining the key principles of Influence, Dr. Cialdini shares decades worth of empirical research conveyed through clear, humorous language. The book has sold over 2 million copies, has been translated to over 25 languages, and is a must have for anyone seeking to improve their interpersonal relationships.

Here's what the summary has to offer:

- An easy to grasp overview of the key principles of persuasion

- How to say no to offers that don't benefit you

- Decades of case studies to better understand human behaviour

Buy and listen to the complete book on Audible.

Please note: This audiobook is in Marathi.

©2007 Robert Cialdini (P)2023 OfSpin Media Friends
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Summary of Influence (Marathi Edition)

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.