Gratuit avec l'essai de 30 jours
-
Summary of Matthew Dixon’s The Effortless Experience by Milkyway Media
- Narrateur(s): Natalie Gray
- Durée: 27 min
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 4,95 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
Description
The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty (2013) examines how businesses can retain old customers and gain new ones by decreasing the amount of effort consumers must expend to resolve problems. Authors Matthew Dixon, Nick Toman, and Rick DeLisi use data collected from thousands of customers to determine which practices drive customers away and which strategies cement their trust, in both business-to-business and business-to-consumer companies....
Purchase this in-depth summary to learn more.
(Disclaimer: This is NOT the original book. If you’re looking for the original book, it is available from Amazon and Audible.)