Page de couverture de The 3 Keys to Persuasion

The 3 Keys to Persuasion

How Listening and Belief Create a Powerful Sales Outcome

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The 3 Keys to Persuasion

Auteur(s): Chris Widener
Narrateur(s): Chris Widener
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 9,98 $

Acheter pour 9,98 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

What can you learn about selling in today’s high-tech world from someone who has been dead for over 500 years? Best-selling author Chris Widener explores the 3 Keys to Persuasion from the legendary philosopher Aristotle. Let Chris give you a guided tour to these ideas, presented in a fresh style that is Chris Widener’s trademark. You will discover how to refine your listening skills to help develop a positive outcome in any sales situation whether you sell corporate jets, luxury jewelry or machine parts. You will also increase your skills of "being interesting" by 45% by implementing one simple idea presented in this program.

Whether you are on-the-go at the gym or commuting to work, this inspiring program will teach you what Presidential candidates know about how to be persuasive. Did you know that your belief in yourself is an invisible quality of success? Learn how you can develop this quality and persuade with the best of them.

©2012 Chris Widener (P)2012 Chris Widener
Communication et habilités sociales Marketing et ventes Réussite personnelle
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de The 3 Keys to Persuasion

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.