Page de couverture de The Adweek Copywriting Handbook

The Adweek Copywriting Handbook

The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The Adweek Copywriting Handbook

Auteur(s): Joseph Sugarman
Narrateur(s): Mike Lenz
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 27,83 $

Acheter pour 27,83 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Great copy is the heart and soul of the advertising business. In this practical guide, legendary copywriter Joe Sugarman provides proven guidelines and expert advice on what it takes to write copy that will entice, motivate, and move customers to buy. For anyone who wants to break into the business, this is the ultimate companion resource for unlimited success.

©2007 Joseph Sugarman (P)2020 Gildan Media
Marketing et ventes Réussite personnelle Publicité Entreprise Sincère
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de The Adweek Copywriting Handbook

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    7
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    1
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    8
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    8
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Learning from the best!

I’m new to learning about copy and content writing and am currently writing a children’s book.

While you might think how is writing a children’s book related to learning how to write ads it’s actually been very helpful,

I’ve learned how to create an environment through the correct use of the right words for the experience I want the reader to have.

I enjoyed the way the content was presented with real life examples of the power of content and copy writing. The insights of human psychology relative to how they interact or respond to well written content.

I enjoyed the pace of the book and the voice of the narrator. It was pleasant and added to the enjoyment of the book.

I plan to purchase the hard copy of the book to have as a visual resource that I can refer to and highlight as needed.

Great book!
Thank you,
Nansey Sinclaire

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.