Page de couverture de The Best Business Stories of the Year, 2002 Edition

The Best Business Stories of the Year, 2002 Edition

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The Best Business Stories of the Year, 2002 Edition

Auteur(s): Andrew Leckey, Ken Auletta, editors
Narrateur(s): Eliza Foss, Beth McDonald, Jeff Woodman, Oliver Wyman
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 23,26 $

Acheter pour 23,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

A Vintage Original

The first installment of an exciting new annual anthology - a year's worth of the most interesting, noteworthy, and best-written articles on all aspects of the business world.

Series editor Andrew Leckey and guest editor Marshall Loeb have scoured the print media, consulted with the editors of major business and general interest publications, and surveyed journalism school deans in order to find the thirty best business stories from the past 12 months. Among those selected: Ken Auletta on Herb Allen's CEO retreat, from The New Yorker; Diane Brady on Martha Stewart, from Business Week; Steve Silberman on creating a borderless global cyber-marketplace, from Wired; and many others from the pages of Harper's, The Wall Street Journal, Forbes, The Nation, and Rolling Stone.

Comprehensive in the range and consistent in the quality of the writing, this volume marks the beginning of a fascinating new anthology series.

©2002 by Andrew Leckey
Introduction copyright 2002 by Ken Auletta
(P)2002 Random House, Inc.
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Écrire et publier Éducation et apprentissage Entreprise Wall Street
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les critiques en disent

"[The editors] cast their net wide, picking up some excellent stories from nontraditional sources that even avid readers of the business press may have missed." (USA Today, on the 2001 edition)

Ce que les auditeurs disent de The Best Business Stories of the Year, 2002 Edition

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.