Page de couverture de The Brain Audit: Why Customers Buy (And Why They Don't)

The Brain Audit: Why Customers Buy (And Why They Don't)

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The Brain Audit: Why Customers Buy (And Why They Don't)

Auteur(s): Sean D'Souza
Narrateur(s): Sean D'Souza
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 20,10 $

Acheter pour 20,10 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

The Brain Audit is a complete system that enables you to understand what's going on inside of your customer's brain.

It's a system that is based on a deep understanding of how our mind works. It shows you the bags inside your customer's brain. It gives you an understanding of how the brain responds to specific psychological triggers. And it speeds up the sales process, without the need to be pushy.

Being pushy is unnecessary. It creates an unnatural situation.

Instead of teaching you how to use mind tricks, how to psyche the customer into buying against his or her will, or being a system of coercion, The Brain Audit simply shows you how to attract and maintain the attention of a customer.

It shows you where the attention wavers and takes you through a series of steps that we all take on a day-to-day basis when buying products or services.

It also gives you a checklist that takes the 'iffiness' factor out of your own marketing and communication.

©2015 Psychotactics Ltd (P)2015 Psychotactics Ltd
Marketing et ventes Réussite personnelle Cerveau humain
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de The Brain Audit: Why Customers Buy (And Why They Don't)

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    4
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    2
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 4 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    4
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    1
  • 1 étoile
    1
Histoire
  • 4.5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    4
  • 4 étoiles
    1
  • 3 étoiles
    2
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.

Classer par :
Filtrer
  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

Helped my consulting business

Sean D'Souza really knows how to take a complex (or seemingly complex) topic and make it simple. I've used the content of the book to refine some of my consulting work and it has blown clients away. I got the digital download to read along with the audiobook and I'll probably pick up a physical copy at some point.

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

  • Au global
    5 out of 5 stars
  • Performance
    5 out of 5 stars
  • Histoire
    5 out of 5 stars

amazing

the brain on it is an amazing process to help you, help your clients see the value in a key phrase

Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.

Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.