Page de couverture de The Creative Shift

The Creative Shift

How to Power Up Your Organization by Making Space for New Ideas

Précommander avec l'offre Précommander pour 0,00 $
L'offre prend fin le 21 janvier 2025 à 23 h 59, heure de l'Est.
Logo de Prime Exclusivité Prime: 2 titres gratuits à choisir pendant l'essa. Des conditions s’appliquent.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre collection inégalée.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de titres originaux et de balados.
Accédez à des promotions et à des soldes exclusifs.
Après 3 mois, Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois. Annulation possible à tout moment.
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The Creative Shift

Auteur(s): Andrew Robertson
Précommander avec l'offre Précommander pour 0,00 $

14,95 $/mois après 3 mois. L'offre prend fin le 21 janvier 2025 à 23 h 59, heure de l'Est. Annulation possible à tout moment.

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Précommander pour 24,11 $

Précommander pour 24,11 $

Confirmer la précommande
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

A brass-tacks guide to delivering and successfully executing one groundbreaking idea after another, without interrupting business as usual.

How can organizations prioritize innovation and execute new ideas, while also continuing to do what they do best? We want BMW to be careful, methodical, and risk-averse when testing their vehicles. But we also want them to be able to remove their blinders when envisioning next-generation car technology. How can a company strike a balance between operation and exploration?

Andrew Robertson, the CEO of BBDO, an advertising firm considered to be the gold standard of creativity, knows that it is critical to conduct business as usual while pursuing business unusual. Most companies focus on the former, while giving lip service to the latter. In The Creative Shift, Robertson offers the tools to help individuals, teams, and companies switch into creative mode, seamlessly and effectively, including:

  • Developing a common language to convey when a creative shift is needed;
  • Generating an array of possibilities and applying them onto your problem until something clicks;
  • Managing unhelpful personality traits;
  • Properly incentivizing and protecting creative contributions;
  • Getting out into the world to “forage” for ideas.

This book is for every manager, leader, and entrepreneur who needs to rally a team, an organization, or themselves to think big and keep the flame of invention burning brightly while under suffocating pressure—which happens to be when you need creative problem-solving the most.

©2025 Andrew Robertson (P)2025 PublicAffairs

Ce que les auditeurs disent de The Creative Shift

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.