Page de couverture de The Dragonfly Effect

The Dragonfly Effect

Quick, Effective, and Powerful Ways to Use Social Media to Drive Social Change

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The Dragonfly Effect

Auteur(s): Jennifer Aaker, Andy Smith
Narrateur(s): Andy Smith
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 14,47 $

Acheter pour 14,47 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Proven strategies for harnessing the power of social media to drive social change

Many books teach the mechanics of using Facebook, Twitter, and YouTube to compete in business. But no book addresses how to harness the incredible power of social media to make a difference. The Dragonfly Effect shows you how to tap social media and consumer psychological insights to achieve a single, concrete goal.

Named for the only insect that is able to move in any direction when its four wings are working in concert, this book:

  • Reveals the four "wings" of the Dragonfly Effect - and how they work together to produce colossal results
  • Features original case studies of global organizations like the Gap, Starbucks, Kiva, Nike, eBay, Facebook; and start-ups like Groupon and COOKPAD, showing how they achieve social good and customer loyalty
  • Leverage the power of design thinking and psychological research with practical strategies
  • Reveals how everyday people achieve unprecedented results - whether finding an almost impossible bone marrow match for a friend, raising millions for cancer research, or electing the current president of the United States

The Dragonfly Effect shows that you don't need money or power to inspire seismic change.

©2010 Jennifer Aaker and Andy Smith (P)2010 Gildan Media
Commerce électronique Marketing et ventes Réseaux sociaux et création de contenu Réussite personnelle Entreprise Marketing numérique
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de The Dragonfly Effect

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.