Page de couverture de The Ethics of Influence

The Ethics of Influence

Government in the Age of Behavioral Science

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The Ethics of Influence

Auteur(s): Cass R. Sunstein
Narrateur(s): William Hope
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 15,27 $

Acheter pour 15,27 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

In recent years, 'nudge units' or 'behavioral insights teams' have been created in the United States, the United Kingdom, Germany and other nations. All over the world, public officials are using the behavioral sciences to protect the environment, promote employment and economic growth, reduce poverty and increase national security.

In this book, Cass R. Sunstein, the eminent legal scholar and best-selling coauthor of Nudge (2008), breaks new ground with a deep yet highly listenable investigation into the ethical issues surrounding nudges, choice architecture and mandates, addressing such issues as welfare, autonomy, self-government, dignity, manipulation and the constraints and responsibilities of an ethical state.

Complementing the ethical discussion, The Ethics of Influence: Government in the Age of Behavioral Science contains a wealth of new data on people's attitudes towards a broad range of nudges, choice architecture and mandates.

©2016 Cass R. Sunstein (P)2019 W. F. Howes Ltd
Politiques publiques Psychologie Sciences sociales Architecture Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de The Ethics of Influence

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.