The Halo Effect
...and the 8 Other Business Delusions That Deceive Managers
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 18,47 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
-
Narrateur(s):
-
Jim Manchester
-
Auteur(s):
-
Phil Rosenzweig
À propos de cet audio
In fact, little may have changed -- company performance creates a Halo that shapes the way we perceive strategy, leadership, people, culture, and more. The Halo Effect unmasks these delusions and replaces mistaken thinking with a sharper understanding of what drives business success and failure. Drawing on examples from leading companies - and mercifully free of business jargon - The Halo Effect is for those thinking managers who want to separate fact from fiction in the business world.
©2007 Phil Rosenzweig. All rights reserved. (P)2009 BBC Audiobooks America
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2
Ce que les critiques en disent
"Phil Rosenzweig has done us all a great service by speaking the unspeakable. His iconoclastic analysis is a very welcome antidote to the kind of superficial, formulaic, and dumbed-down matter that seems to be the current stock in trade of many popular business books. It's the right book at the right time." (John R. Kimberly, Henry Bower Professor of Entrepreneurial Studies, The Wharton School, University of Pennsylvania)
"Business books all too rarely combine real-world savvy with scientific rigor. Rosenzweig's book is an outstanding exception - it's a superb work and long overdue." (Philip E. Tetlock, Lorraine Tyson Mitchell II Chair in Leadership and Communication, Haas School of Business, University of California, Berkeley)
"Business books all too rarely combine real-world savvy with scientific rigor. Rosenzweig's book is an outstanding exception - it's a superb work and long overdue." (Philip E. Tetlock, Lorraine Tyson Mitchell II Chair in Leadership and Communication, Haas School of Business, University of California, Berkeley)
Ce que les auditeurs disent de The Halo Effect
Moyenne des évaluations de clientsAu global
Performance
Histoire
Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.