Page de couverture de The Myths of PR

The Myths of PR

All Publicity Is Good Publicity and Other Popular Misconceptions

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The Myths of PR

Auteur(s): Rich Leigh
Narrateur(s): Neil Gardner
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 21,48 $

Acheter pour 21,48 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Myths of PR uses popular myths about the theory and practice of public relations as a vehicle for helping start-up owners, brand marketers, communications practitioners and students to distinguish between fads and tried-and-tested PR practice. Its purpose is to shatter widespread misconceptions about PR and grant listeners insight into why these myths have endured in spite of clearly demonstrable evidence to the contrary.

By exploring topics that listeners will relate to (though many might frequently misunderstand), Myths of PR will shed new light on essential PR methodology. From the assumption that PR is a never-ending party, propagated by the way the industry is shown in the media and entertainment, to more potentially damaging misconceptions such as the often-repeated 'all publicity is good publicity', it is an engaging, anecdotal listen that offers authentic insights into the reality of PR practice from one of the brightest and most exciting young communication experts in the UK.

©2017 Rich Leigh (P)2017 Audible, Ltd
Marketing et ventes Réussite personnelle Relations publiques Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de The Myths of PR

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.