Page de couverture de The New York Times Pocket MBA: Going Global

The New York Times Pocket MBA: Going Global

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The New York Times Pocket MBA: Going Global

Auteur(s): Jeffrey H. Bergstrand Ph.D.
Narrateur(s): Jeff Woodman
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 13,00 $

Acheter pour 13,00 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Learn the 25 keys to doing business on an international scale, from foreign exchange risks to import/export duties with this program from The New York Times Pocket MBA Series. The points that will be covered include:
  • Think globally.
  • Why go global? Exporting your product abroad is an opportunity, not a last resort.
  • How does a business go global?
  • Gain familiarity with U.S. export regulations and tax incentives.
  • The benefits of importing.
  • How to deal with tariffs and other government barriers to trade.
  • Understand the basics of international payment.
  • Watch foreign government closely.
  • Is there an international code of business ethics?
  • Consult thoroughly public sources of trade information.

    The New York Times Pocket MBA Series is a reference series easily accessible to all businesspersons, from first-level managers to the executive suite. The series is written by Ph.D.s who teach in the finest graduate business programs in the country, and edited by business editors from The New York Times. The structure of each volume presents an unparalleled synopsis of crucial principles of specific areas of business expertise.

  • ©2000 The New York Times (P)2001 Listen & Live Audio, Inc.
    Gestion et leadership International
    activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

    Ce que les critiques en disent

    Ce que les auditeurs disent de The New York Times Pocket MBA: Going Global

    Moyenne des évaluations de clients

    Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.