The Only Leadership Book You'll Ever Need
How to Build Organizations Where Employees Love to Come to Work
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.
Acheter pour 23,81 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
-
Narrateur(s):
-
Wesley C. Bleed
-
Auteur(s):
-
Peter Barron Stark
-
Jane Flaherty
À propos de cet audio
Every organization faces challenges and hardships. The Only Leadership Book You'll Ever Need teaches leaders how to overcome their most difficult obstacle: employee engagement. By pinpointing specific areas leaders can focus on and change,this book shows how one leader can effectively change the entire workplace environment - for the better.
Topics addressed include:
- The 10 Keys to Workplace Excellence
- The 11 Stupid Things Managers Do to Mess Up Workplace Excellence
- 76 Strategies to Effectively Lead and Engage Employees
Timely and accessible, The Only Leadership Book You'll Ever Need is an essential book for every executive and manager.
©2010 Career Press (P)2011 Laurie A Kelly-Pye
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2
Ce que les critiques en disent
"Stark and Flaherty expertly show managers how to get a clear, compelling vision of professional excellence... a must-read for anyone who wants to know how to create and retain a team committed to delivering the highest standards to their customers." (Anthony Robbins, best-selling author of Awaken the Giant Within and Unlimited Power)
"To succeed in business, treat your employees well, and they will treat your customers well. Peter Stark and Jane Flaherty get it! Read this book and keep your people engaged!" (Ken Blanchard, co-author of The One-Minute Manager)
"An excellent guide to fundamental management practices and should be required reading for any person aspiring to be a leader, believe they are a leader, and/or currently direct tasks or employees within an organization. It should also be mandatory reading for HR staff." (Bob Adams, group vice president, Crain Communications)
Ce que les auditeurs disent de The Only Leadership Book You'll Ever Need
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.