Page de couverture de The Principles of Brand Marketing

The Principles of Brand Marketing

Learn How to Brand Your Small Business to Grow Your Profit

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The Principles of Brand Marketing

Auteur(s): Blake Herdlein
Narrateur(s): Jeff Lewis
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 8,71 $

Acheter pour 8,71 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

The Principles of Brand Marketing will give beginners and experienced professionals alike the background knowledge of what branding is about and how to properly use it in the workplace or your small business. This selection will cover how to measure your brand's value, effective marketing strategies, endorsement marketing, social media branding, and more.

A unique feature this book brings to the table is how to ,ix older techniques of branding with current and upcoming techniques as well as using relevant corporate case studies to make the information easy to digest. Finally, you will get a good look at how to add strategic and innovative approaches to your company's marketing and branding style. This audiobook should give you the guidelines on how to perfect your personal and professional brand.

©2020 Blake Herdlein (P)2020 Blake Herdlein
Marketing et ventes Réussite personnelle Publicité Marketing numérique
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de The Principles of Brand Marketing

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.