Page de couverture de The Risk Business: Second Edition

The Risk Business: Second Edition

What Leaders Need to Know About Intelligence and Risk Based Security

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The Risk Business: Second Edition

Auteur(s): Levi Gundert
Narrateur(s): Levi Gundert
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 18,74 $

Acheter pour 18,74 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

In this book, Levi Gundert, chief security officer at Recorded Future, draws on his decades of experience to develop a comprehensive cybersecurity framework emphasizing risk over threats. The key is for the technical side of any organization to present intelligence to executives and other decision-makers in terms they understand: the language of risk. All operational outcomes must be framed in a clear, concrete way that tells a story of profit, loss, and risk reduction.

The second edition of The Risk Business greatly expands on these themes with updated and new chapters that include a taxonomy of the five leading types of risk impact , the importance of second-order thinking for effective intelligence assessments, the Intelligence to Risk (I2R) Pyramid, and other conceptual frameworks that will give leaders a decision advantage in a complex, quickly shifting cyber threat landscape.

©2023 CyberEdge LLC (P)2023 CyberEdge LLC
Sécurité et chiffrement Sécurité informatique Cryptage Piratage Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de The Risk Business: Second Edition

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.