Page de couverture de The Ultimate Journeyman Electrician Exam Study Guide

The Ultimate Journeyman Electrician Exam Study Guide

Practice Test Questions & Code Book Navigation Strategies—PDF Included

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

The Ultimate Journeyman Electrician Exam Study Guide

Auteur(s): Ted J. Matthews, Roy Cole
Narrateur(s): Jim Rising
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 18,74 $

Acheter pour 18,74 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

What's included?

  • Introduction
  • Exam preparation
  • Tips and tricks

Chapter one—"General"

  • Definitions

Chapter two—"Wiring and Protection"

  • Service calculation
  • Grounding and bonding

Chapter three—"Wiring Methods and Materials"

  • Parallel conductors
  • Conductor’s filling, ampacity, and material
  • Outlet, pull, and junction boxes

Chapter four—"Equipment for General Use"

  • Motors, generators, and transformers

Chapter five—"Special Occupancies"

Chapter six—"Special Equipment"

  • Storage batteries

Chapter seven—"Special Conditions"

  • Photovoltaic systems

Chapter eight—"Communications Systems"

  • Plenum communication cables

Chapter nine—"Basic Electrical Calculations"

This review of the Journeyman exam focuses on walking through practice questions and teaching the student how to navigate the code book properly.

One of the main reasons students fail this test is because of incorrect use of the code book. They struggle to find answers quickly and then inevitably run out of time. This guide will make sure you are fully prepared for the exam with a deep understanding of the code book so you can find answers in the test quickly and with ease.

PLEASE NOTE: When you purchase this title, the accompanying PDF will be available in your Audible Library along with the audio.

©2022 Ted J. Matthews (P)2022 Ted J. Matthews
Gestion et leadership Préparation aux examens et guides d'étude Entreprise Examen Étudiant
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de The Ultimate Journeyman Electrician Exam Study Guide

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.