Page de couverture de Thinking for a Living

Thinking for a Living

How to Get Better Performances And Results from Knowledge Workers

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Thinking for a Living

Auteur(s): Thomas H. Davenport
Narrateur(s): Thomas H. Davenport
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 27,82 $

Acheter pour 27,82 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Maximize Your Most Critical Asset.
THE GUIDE NO MANAGER CAN AFFORD TO BE WITHOUT!

Knowledge workers are the innovators, designers and marketers of your company's products and services. They are the highly paid strategists, executives, and IT specialists whose ideas and expertise fuel your success. But are they delivering their best performance?

Leading knowledge-management and process-innovation expert Thomas Davenport shows you how to:

  • Identify your company's most crucial category of knowledge worker;
  • Choose appropriate interventions and performance measures;
  • Use computers to mediate and structure knowledge work;
  • Select the most effective technology;
  • Understand the value of social networks and facilitate their use; and
  • Structure the physical environment to maximize productivity.

    Thomas Davenport holds the President's Chair in Information Technology and Management at Babson College. He is the director of research for Babson Executive Education, an Accenture Fellow, and the author, coauthor, or editor of nine books, including Working Knowledge: How Organizations Manage What They Know.

  • ©2006 Thomas H. Davenport (P)2006 Gildan Media Corp.
    Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Entreprise Innovation Gestion de projet
    activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

    Ce que les auditeurs disent de Thinking for a Living

    Moyenne des évaluations de clients
    Au global
    • 5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      1
    • 4 étoiles
      0
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0
    Performance
    • 5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      1
    • 4 étoiles
      0
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0
    Histoire
    • 5 out of 5 stars
    • 5 étoiles
      1
    • 4 étoiles
      0
    • 3 étoiles
      0
    • 2 étoiles
      0
    • 1 étoile
      0

    Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.