Page de couverture de Using Evangelism to Sell Products, Companies, and Ideas

Using Evangelism to Sell Products, Companies, and Ideas

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Using Evangelism to Sell Products, Companies, and Ideas

Auteur(s): Guy Kawasaki
Narrateur(s): Guy Kawasaki
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 3,90 $

Acheter pour 3,90 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

There's a recent trend in sales and marketing called "Evangelism." Marketing guru Guy Kawasaki explains the role of fervor, zeal, and cunning in persuading people, as well as the power of passion in evangelistic marketing and sales. He uses humor and examples from his experiences to illustrate techniques and approaches that will enhance your sales and marketing skills. Kawasaki addresses multiple topics including converting people to your ideas or products, doing the right thing and doing things right, and accomplishing major changes in organizations. Kawasaki, a Fellow at Apple Computer Inc., was one of the individuals responsible for the successful introduction of the original Macintosh computer. His extensive experience in the computer business informs this insightful program.

(P) and ©1992 Stanford Alumni Association
Marketing et ventes Réussite personnelle Spirituel
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Using Evangelism to Sell Products, Companies, and Ideas

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.