Résultats lu par "Liz Jazwiec" dans Toutes les catégories
-
-
Eat THAT Cookie!
- Make Workplace Positivity Pay Off... For Individuals, Teams, and Organizations
- Auteur(s): Liz Jazwiec
- Narrateur(s): Liz Jazwiec
- Durée: 3 h et 37 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Is it possible to create a positive workforce in negative times? Yes, it is, says speaker, strategist and consultant Liz Jazwiec, RN. But first, you have to get real about how tough a job in healthcare really is and also about the negative things you and your staff members do to make it even tougher. In her audiobook, Liz gets real about all that and more. In her darkly humorous, ever-so-slightly sarcastic style - after all she was an ER nurse - she builds a case for the powerful benefits of a positive workplace.
-
-
Must read for all nurses
- Écrit par Michelle Rosso le 2020-02-17
-
Eat THAT Cookie!
- Make Workplace Positivity Pay Off... For Individuals, Teams, and Organizations
- Narrateur(s): Liz Jazwiec
- Durée: 3 h et 37 min
- Date de publication: 2013-10-24
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 18,74$ ou 1 crédit
Prix réduit: 18,74$ ou 1 crédit
-
-
-
Hey Cupcake! We are ALL Leaders
- Auteur(s): Liz Jazwiec
- Narrateur(s): Liz Jazwiec
- Durée: 3 h et 26 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Leaders aren't always who you think they are. Eventually, most of us will be called on to lead someone, whether it's a department, a shift, a project team or a new employee. And speaker, strategist, and author Liz Jazwiec, RN, says being a good leader requires certain traits: A dash of fearlessness, the ability to tell it like it is, the willingness to learn from and laugh at your mistakes and Cupcake, you're gonna make some!
-
Hey Cupcake! We are ALL Leaders
- Narrateur(s): Liz Jazwiec
- Durée: 3 h et 26 min
- Date de publication: 2013-10-24
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 18,74$ ou 1 crédit
Prix réduit: 18,74$ ou 1 crédit
-
-
-
Service Excellence Is as Easy as PIE: Perception Is Everything
- Auteur(s): Liz Jazwiec
- Narrateur(s): Liz Jazwiec
- Durée: 3 h et 52 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Most of us work ourselves silly focusing on quality, demonstrated outcomes, and proven results. That's a good thing. Yet too often we often stop short of the final step: zeroing in on how all our hard work comes across to the patient or customer. Why do we spend so much time making sure the ingredients are right...and so little time thinking about perception? Liz Jazwiec, award-winning author of Eat That Cookie! and Hey Cupcake!, asks (and answers) this question in her latest book.
-
Service Excellence Is as Easy as PIE: Perception Is Everything
- Narrateur(s): Liz Jazwiec
- Durée: 3 h et 52 min
- Date de publication: 2016-06-14
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 19,78$ ou 1 crédit
Prix réduit: 19,78$ ou 1 crédit
-