Cambridge Marketing Handbooks
1 livres dans la sériePaid Attention Description
-
-
Paid Attention
- Innovative Advertising for a Digital World
- Auteur(s): Faris Yakob
- Narrateur(s): Matthew Lloyd Davies
- Durée: 6 h et 27 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
As ever, the onus is on brands to find compelling ways to earn the attention of the consumer. Yet content scarcity has given way to overload, fixed channels have dissolved into fluid networks, and audiences have become participants in consumer-driven conversations. This shift requires a new course of action for brands; it demands new marketing imperatives. Paid Attention is a guide to modern advertising ideas.
-
Paid Attention
- Innovative Advertising for a Digital World
- Narrateur(s): Matthew Lloyd Davies
- Durée: 6 h et 27 min
- Date de publication: 2018-02-07
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 26,00$ ou 1 crédit
Prix réduit: 26,00$ ou 1 crédit
-
Votre premier livre audio gratuit vous attend.
L'abonnement ne coûte que 14,95$/mois + taxes applicables, et les 30 premiers jours sont gratuits. Annulable en tout temps.