Page de couverture de AI for Marketing and Product Innovation

AI for Marketing and Product Innovation

Powerful New Tools for Predicting Trends, Connecting with Customers, and Closing Sales

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

AI for Marketing and Product Innovation

Auteur(s): A.K. Pradeep, Andrew Appel, Stan Sthanunathan
Narrateur(s): Graham Rowat
Essayer pour 0,00 $

Après 30 jours, 14,95$/mois. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Get on board the next massive marketing revolution.

AI for Marketing and Product Innovation offers creatives and marketing professionals a non-tech guide to artificial intelligence (AI) and machine learning (ML) - twin technologies that stand poised to revolutionize the way we sell.

The future is here, and we are in the thick of it; AI and ML are already in our lives every day, whether we know it or not. The technology continues to evolve and grow, but the capabilities that make these tools world-changing for marketers are already here - whether we use them or not. This book helps you lean into the curve and take advantage of AI's unparalleled and rapidly expanding power. More than a simple primer on the technology, this book goes beyond the "what" to reveal the "how":

  • How do we use AI and ML in ways that speak to the human spirit?
  • How to we translate cold technological innovation into creative tools that forge deep human connections?

Written by a team of experts at the intersection of neuroscience, technology, and marketing, this book reveals the ins and outs of these groundbreaking technological tools.

©2018 John Wiley & Sons, Inc. (P)2019 Gildan Media
Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Informatique Marketing et ventes Réussite personnelle Apprentissage automatique Entreprise Science des données Innovation Intelligence artificielle Cryptomonnaie Product Innovation
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de AI for Marketing and Product Innovation

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.