Page de couverture de Break Through the Noise

Break Through the Noise

The Nine Rules to Capture Global Attention

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Break Through the Noise

Auteur(s): Tim Staples, Josh Young
Narrateur(s): Luis Moreno
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 22,26 $

Acheter pour 22,26 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

The odds of getting a video onto YouTube's front page are 1-in-2,000,0000, but Tim Staples, founder and CEO of Shareability, knows how to make the algorithms of Youtube, Google, Facebook and Instagram work for you - and he has the results to prove it, with a thriving business that has gotten their videos onto YouTube's front page an amazing 25 times. Here he shows savvy marketers, entrepreneurs, and online celebrity wannabes how they, too, can develop clever videos that amass millions of views.

Staples outlines a nine-step approach that anyone can use to launch their product or service without having to invest a fortune.

Case studies featured in the book include how Shareability launched ROC Headphones, a multi-million-dollar global brand, with a viral video of Cristiano Ronaldo in disguise without spending a nickel on traditional advertising; how they used babies to create the most successful social video ever about the Olympic Games; how they propelled a small pet food company from obscurity to an IPO on the power of two viral videos; and how they helped Cricket Wireless become the most shared brand in the wireless space beating telco powerhouses like Verizon, AT&T and Sprint.

©2019 Tim Staples and Josh Young (P)2019 Recorded Books
Commerce électronique Développement commercial et entrepreneuriat Marketing et ventes Réussite personnelle Entreprise Drôle
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Break Through the Noise

Moyenne des évaluations de clients
Au global
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    2
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Performance
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    2
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0
Histoire
  • 5 out of 5 stars
  • 5 étoiles
    2
  • 4 étoiles
    0
  • 3 étoiles
    0
  • 2 étoiles
    0
  • 1 étoile
    0

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.