
Dr. Tony Alessandra Interviews Phil Wexler on the Quest for Excellence
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
0,99 $/mois pendant vos 3 premiers mois

Acheter pour 9,25 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
-
Narrateur(s):
-
Tony Alessandra
-
Auteur(s):
-
Phil Wexler
À propos de cet audio
Dr. Tony Alessandra interviews Phil Wexler on the quest for excellence. Phil Wexler discusses prescriptions for achieving customer service excellence. He differentiates between being an operations-driven company versus a customer-driven company. Phil also proposes creating demanding and complaining customers and the benefits of doing so. You need to set high expectations for your customers so that when they shop your competition, the competition pales by comparison to your company.
©1996 Dr. Tony Alessandra (P)2006 Dr. Tony Alessandra