Gratuit avec l'essai de 30 jours

Aperçu
  • How I, a Normal High School Student, Went to Royal Academy and Avoided Being Trapped in Hiatus Vol. 4: A LitRPG Adventure

  • This Academy Extra, Book 4
  • Auteur(s): Kal Griffith
  • Narrateur(s): J.S. Arquin
  • Durée: 8 h et 45 min

Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

How I, a Normal High School Student, Went to Royal Academy and Avoided Being Trapped in Hiatus Vol. 4: A LitRPG Adventure

Auteur(s): Kal Griffith
Narrateur(s): J.S. Arquin
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 43,98 $

Acheter pour 43,98 $

Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.

Description

Samson's journey at the Royal Academy takes an unexpected turn when a shocking kidnapping occurs, throwing the academy into chaos.

As he grapples with this new challenge, a mysterious dragon egg emerges, holding secrets that could be key to saving "My Royal Academia."

Torn between his duty to the narrative and the predictability of academy life, Samson has no choice but to keep moving forward. The changes he's made to the story of "My Royal Academia" are starting to unravel, and the world he's come to love is at risk.

What does it mean to be a hero in a world where the line between fiction and reality is as thin as the pages of a novel?

©2023 Kal Griffith (P)2024 Podium Audio
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de How I, a Normal High School Student, Went to Royal Academy and Avoided Being Trapped in Hiatus Vol. 4: A LitRPG Adventure

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.