Page de couverture de How to Handle Cranky Customer Problems Using Behavioral Science

How to Handle Cranky Customer Problems Using Behavioral Science

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

How to Handle Cranky Customer Problems Using Behavioral Science

Auteur(s): Jennifer Hancock
Narrateur(s): Jennifer Hancock
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 4,95 $

Acheter pour 4,95 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Without customers, we don’t have a business. But what can, or should, we do if one of our customers is cranky? Answer: Learn why people behave how they do and how you can respond so that you can be happier and more effectively help solve your customer’s problems without getting pulled into their drama, whatever that is.

This book discusses how your responses impact your customer so that you can choose a response that will help you stand your ground while still being compassionate about your customer’s problem. The goal here is to help you learn how to respond professionally, even in situations where the people around you are freaking out. This is the companion book to the online course "How to Handle Cranky Customer Problems Using Behavioral Science". It contains audio transcripts of the course for easy home reference.

©2018 Jennifer Hancock (P)2018 Jennifer Hancock
Marketing et ventes Réussite personnelle Carrière Service à la clientèle Entreprise
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de How to Handle Cranky Customer Problems Using Behavioral Science

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.