Page de couverture de How to Run a Successful Meeting In 1/2 the Time

How to Run a Successful Meeting In 1/2 the Time

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

How to Run a Successful Meeting In 1/2 the Time

Auteur(s): Milo O. Frank
Narrateur(s): Milo O. Frank
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 7,72 $

Acheter pour 7,72 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Stop wasting your precious time. As reported in The Wall Street Journal, business executives nationwide agree that meetings are the most unproductive activity in business today. Now, whether you're a leader or a participant, one of America's master communication specialists shows how you can: understand how meetings work, and how your time slips away; plan your meetings to get the results you want; make large meetings work more effectively; and turn one-on-one meetings into hard-hitting, problem solving sessions. Milo O. Frank has been called a "communication genius." In this vital audio program he takes you step-by-step through every aspect of the typical business meeting - to help get the most out of any meeting in half the time.©1989 Milo O. Frank, All Rights Reserved (P)1989 Simon & Schuster Inc., SOUND IDEAS Is An Imprint of Simon & Schuster Audio Division, Simon & Schuster Inc. Développement commercial et entrepreneuriat Gestion et leadership Réussite personnelle
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de How to Run a Successful Meeting In 1/2 the Time

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.