Page de couverture de Strategic Advertising Management (6th Edition)

Strategic Advertising Management (6th Edition)

Aperçu

Essayer pour 0,00 $
Choisissez 1 livre audio par mois dans notre incomparable catalogue.
Écoutez à volonté des milliers de livres audio, de livres originaux et de balados.
L'abonnement Premium Plus se renouvelle automatiquement au tarif de 14,95 $/mois + taxes applicables après 30 jours. Annulation possible à tout moment.

Strategic Advertising Management (6th Edition)

Auteur(s): Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy
Narrateur(s): Daniel Henning
Essayer pour 0,00 $

14,95$ par mois après 30 jours. Annulable en tout temps.

Acheter pour 38,97 $

Acheter pour 38,97 $

Confirmer l'achat
Payer avec la carte finissant par
En confirmant votre achat, vous acceptez les conditions d'utilisation d'Audible et la déclaration de confidentialité d'Amazon. Des taxes peuvent s'appliquer.
Annuler

À propos de cet audio

Strategic Advertising Management provides the firm foundation you need to understand the effective strategic planning of advertising and other marketing communications. Renowned experts in the field, the authors draw on their extensive experience to present the essential principles of communication that demonstrate how advertising works.

Using real world examples and 16 new case studies featuring a variety of international brands and companies such as Dutch bike rental service Swapfiet, US airline JetBlue, and British car manufacturer Jaguar, this is a resource you can trust to clearly illustrate how strategic advertising operates in a global economy.

With added coverage on social media, viral, and online advertising throughout, and a dedicated chapter on digital media, Strategic Advertising Management continues to offer the most current, comprehensive and complete guide to the rapidly evolving landscape of the advertising industry.

©2021 Oxford University Press (P)2021 Ascent Audio
Marketing et ventes Réussite personnelle Advertising Management
activate_Holiday_promo_in_buybox_DT_T2

Ce que les auditeurs disent de Strategic Advertising Management (6th Edition)

Moyenne des évaluations de clients

Évaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.