YouTube Influencer: How to Become a Youtube Influencer, Why Influencer Marketing Matters, and How to Monetize Your Channel - for Beginners
Social Media Marketing, Volume 5
Échec de l'ajout au panier.
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Acheter pour 8,71 $
Aucun mode de paiement valide enregistré.
Nous sommes désolés. Nous ne pouvons vendre ce titre avec ce mode de paiement
-
Narrateur(s):
-
Jason Burkhead
-
Auteur(s):
-
Jeff Abston
À propos de cet audio
The ability to influence others is a highly advantageous characteristic. Influencers share a common set of attitudes that ensure consistent success. Building a strong relationship with your peers is essential in influencing their decisions. Because of this, we can say there is a certain power that comes with having influence, but what is power if there is an absence of trust? How do we earn their trust in order for us to activate our ability to influence them?
What you will learn:
- Influencer marketing
- How to start being a YouTube influencer
- Find other influencers
- How to gain subscribers
- How to get more views on YouTube
- YouTube marketing
- How to monetize your channel
- Understanding YouTube analytics
Ce que les auditeurs disent de YouTube Influencer: How to Become a Youtube Influencer, Why Influencer Marketing Matters, and How to Monetize Your Channel - for Beginners
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
- Rachel Oliver
- 2019-01-19
Actionable insights. Lacklustre narration.
The content and tips are relevant to anyone who wants to create YouTube videos and go on to grow and retain followers. Even though it is a short book, the concise content is rich, easy to understand and actionable. The narrator stumbled in several parts, but it’s not a deal breaker, just a bit of a distraction.
Un problème est survenu. Veuillez réessayer dans quelques minutes.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.
Vous avez donné votre avis sur cette évaluation.