
Ep. 9 | Client Relationships: Building and regaining trust
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
How do you cultivate client relationships for business impact? Jason Duff, North America Oil & Gas Industry Leader at IBM, shares his insights in how to build client relationships by listening and understanding clients’ needs, translating it to the most suitable product, and what to do when trust is broken. In his talk with John Sullivan, Jason also sheds some light on the oil and gas industry’s digital transformation story – how it is working towards sustainability and what lays ahead for the industry in times of energy transition.
Ce que les auditeurs disent de Ep. 9 | Client Relationships: Building and regaining trust
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.