
Episode Three: Dangerous PR Stunts
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In Episode Three "Dangerous Stunts," we dive into the world of PR stunts that manufacture attention through spectacle—or worse. Public Relations stunts run the gamut from the harmless to the very harmful. In today’s world of image and social media, stunts are even more of an important tactic. We look back at Ivy Lee and the Rockefellers to see how Public Relations stunts began, and then talk with Dylan Bank, director of the fascinating documentary Get Me Roger Stone on how Roger uses stunts for political gain.
Ce que les auditeurs disent de Episode Three: Dangerous PR Stunts
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.