
S1E5 | Is Your Brand Working?
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tard
Échec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-
Narrateur(s):
-
Auteur(s):
À propos de cet audio
In the fifth and final episode of our series, “Extraordinary Brands and How to Build Them,” we look at how to measure your brand’s health–and what you should do if you don’t like what you learn.
Kellogg professors Julie Hennessy, Jennifer Cutler, Jim Lecinski, and Tim Calkins will explain how to use tools like Twitter to understand how customers feel about your brand, and what happened when Old Spice and Lego started to target surprising new audiences. Finally, we’ll learn how Kellogg professors feel about Insight’s new brand.
Ce que les auditeurs disent de S1E5 | Is Your Brand Working?
Moyenne des évaluations de clientsÉvaluations – Cliquez sur les onglets pour changer la source des évaluations.
Il n'y a pas encore de critiques pour ce titre.