Résultats de "Afdhel Aziz & Bobby Jones" dans Toutes les catégories
-
-
Good Is the New Cool
- The Principles Of Purpose
- Auteur(s): Afdhel Aziz, Bobby Jones
- Narrateur(s): Rachel Lin, Afdhel Aziz, Bobby Jones
- Durée: 9 h et 45 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Purpose is the buzzword of the moment, with socially conscious consumers, activist employees, and impact investors fueling the cultural revolution around business as a force for good. But what is Purpose? How do companies and brands discover and articulate it? How can older companies reverse-engineer it into their DNA in an authentic and meaningful way?
-
Good Is the New Cool
- The Principles Of Purpose
- Narrateur(s): Rachel Lin, Afdhel Aziz, Bobby Jones
- Série: Good Is The New Cool, Livre 2
- Durée: 9 h et 45 min
- Date de publication: 2021-10-11
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 21,16$ ou 1 crédit
Prix réduit: 21,16$ ou 1 crédit
-
-
-
Good Is the New Cool
- Market Like You Give a Damn
- Auteur(s): Afdhel Aziz, Bobby Jones
- Narrateur(s): Stephen Paul Aulridge Jr.
- Durée: 6 h et 21 min
- Version intégrale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Marketing has an image problem. Media-savvy millennials, and their younger Gen Z counterparts, no longer trust advertising, and they demand increased social responsibility from their brands - while still insisting on cutting-edge products with on-trend design. As always, brands need to be cool - but now they need to be good, too.
-
Good Is the New Cool
- Market Like You Give a Damn
- Narrateur(s): Stephen Paul Aulridge Jr.
- Série: Good Is The New Cool, Livre 1
- Durée: 6 h et 21 min
- Date de publication: 2016-10-24
- Langue: Anglais
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
Prix courant: 33,28$ ou 1 crédit
Prix réduit: 33,28$ ou 1 crédit
-
-
-
Good Is The New Cool
- Auteur(s): Afdhel Aziz & Bobby Jones
- Production originale
-
Au global
-
Performance
-
Histoire
Purpose is the buzzword of the moment, with socially conscious consumers, activist employees, and impact investors fueling the cultural revolution around business as a force for good. But what is Purpose? How do companies and brands discover and articulate it? How can older companies reverse-engineer it into their DNA in an authentic and meaningful way? In their new podcast series, Good Is The New Cool: The Field Recordings, Bobby Jones and Afdhel Aziz meet the men and women on the purpose revolution’s front lines, taking you inside visionary companies like Patagonia, TOMS, and Participant ...
Échec de l'ajout au panier.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de l'ajout à la liste d'envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec de la suppression de la liste d’envies.
Veuillez réessayer plus tardÉchec du suivi du balado
Ne plus suivre le balado a échoué
-